Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температура на маслото

    от скоро се загледах в поаказниетона датчика за температура на маслото, когато карам градско температурата на маслото не може да прескочи 60 градуса даже да и скъсам за...ка от ръчка а иначе водата си е нормално на 90 градуса. Когато обаче карам извънградско след около 30- 40 км маслото се качва до към 85 градуса а водата си стои на 90, нормално ли е това, или това е поредния датчик който трябва да сменям(датчик за налягане, датчик за горивото, )
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:47.
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  • #2
    Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
    от скоро се загледах в поаказниетона датчика за температура на маслото, когато карам градско температурата на маслото не може да прескочи 60 градуса даже да и скъсам за...ка от ръчка а иначе водата си е нормално на 90 градуса. Когато обаче карам извънградско след около 30- 40 км маслото се качва до към 85 градуса а водата си стои на 90, нормално ли е това, или това е поредния датчик който трябва да сменям(датчик за налягане, датчик за горивото, )
    А ти имаш ли маслен радиатор!?Моята има и рядко виждам маслото ми да загрява много...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      честно казано не съм се заглеждал ама мисля че няма такава екстра моята кола, до колкото съм виждал са самодва на климатика и водния радиатор
      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
      Suzuki GSXR 750 W настоящ
      Kawasaki KZ 440A вече бивш

      Comment


      • #4
        1.7 нямаше радиатор на малсото , но по-големите двикатели - като 2.0 е почти задължително да имат си мисля аз.
        Абе наврете се под колата и вижте
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
          1.7 нямаше радиатор на малсото , но по-големите двикатели - като 2.0 е почти задължително да имат си мисля аз.
          Абе наврете се под колата и вижте
          Аз няма за какво да се навирам щото знам че имам!!Радиатора нее при тея за климатика и тн а седи пред предна дясна гума!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            ето на точно там ще погледна днеска като свърша работа, а иначе нормално ли е ако няма радиатор да ми дава такава разлика в температурите??
            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
            Suzuki GSXR 750 W настоящ
            Kawasaki KZ 440A вече бивш

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
              ето на точно там ще погледна днеска като свърша работа, а иначе нормално ли е ако няма радиатор да ми дава такава разлика в температурите??
              Мисля че да!!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                1.7 нямаше радиатор на малсото , но по-големите двикатели - като 2.0 е почти задължително да имат си мисля аз.
                Абе наврете се под колата и вижте
                И...1.8 няма за съжаление
                не трябва продължително време да е на 100 градуса!!!!....защото маслото си губи свойствата, и се получават кофти последици....за лагерите на мотора....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9


                  Маи не си виждал какво може да направи стрелката на температурата на маслото на дозелов мотор. Като я подгониш по магистралата и 120 градуса може да видиш. А червения сектор е доста по нагоре
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    А моето що пък вообще не загрява? Веднъж я видях докат карах из София в деня на купуването и от там - нъцки...
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                      Маи не си виждал какво може да направи стрелката на температурата на маслото на дозелов мотор. Като я подгониш по магистралата и 120 градуса може да видиш. А червения сектор е доста по нагоре
                      Според мен дизеловия мотор е по-натоварен откъм температура от бензиновия!!Аз лично ако видя на таблото 120 градуса на маслото ще АААА и за масления радиатор според моите наблюдения го слагат поне при 155-те като екстра!!!На еднакви двигатели 2.0 8в аз лично съм виждал и със и без радиатор!!
                      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 16:17.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        значи със две думи най добре преди да съм я разхвърлял едно хубаво да погледна има ли няма ли за да ен накрая да се чудя тази част от къде беше
                        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                        Suzuki GSXR 750 W настоящ
                        Kawasaki KZ 440A вече бивш

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Според мен дизеловия мотор е по-натоварен откъм температура от бензиновия!!Аз лично ако видя на таблото 120 градуса на маслото ще АААА и за масления радиатор според моите наблюдения го слагат поне при 155-те като екстра!!!На еднакви двигатели 2.0 8в аз лично съм виждал и със и без радиатор!!
                          определено дизела е "по-горещ". А и цитираните градуси по никакъв начин не променят температурата на водата която е около 90.
                          Иначе колега като погледнеш отпред отляво под бронята първото което виждаш са двата маркуча до масления радиатор
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • #14
                            Маслен радиатор имат 2.0 8в моторите и лимитирано са слагани на 1.8 8в моторите. Към радиатора има и маслен термостат който отваря напълно на 87 градуса мисля. Та реално над 90 не би трябвало да вдига, на който има радиатор.
                            Моята съм и стигал 100 градуса като вдигнах 200км/ч на магистралата. Но стрелката започна и да я я подминава тази температура и върнах газта. Нормално градско в задръстване стигам 80 градуса в София на тези тепмератури сега. Иначе ако карам кротко е около 60-70 градуса. От повишаването на температурата пък пада налягането на маслото и според мен след 100 градуса не е препоръчително за 10в40 -става твърде рядко. За 10в60 би трябвало да няма проблем .


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              да бе ама ам атя моята е някаква междинна серия дето си е е..ало мамата, и нищо не е като на стандартните 155-ци а всичко е миш маш та в тази връзка мож еи да нямам маслен радиатор нямах време снощи да я гледам щото се прибрах от работа в 10 часа ам аутре сутринта ще хвърля едно око, ха на бас че няма маслен радиатор??
                              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                              Suzuki GSXR 750 W настоящ
                              Kawasaki KZ 440A вече бивш

                              Comment

                              Working...
                              X